tiistai 14. kesäkuuta 2011

Päänahka tulessa änäriä.

Tukka on aika tulessa. Tai tarkemmin sanottuna päänahka. Jostain kun on saanut päähänsä, että platinablondina on kiva olla, niin välillä sitä sitten kärsii. Siitä, että käykö blondipää mulle vai ei voitaisiin käydä pitkiä debaatteja, mutta omapahan on pääni. Ja tällä hetkellä se on aika "jännän" värinen, koska päänahkani ei näköjään enää meinaa kestää kemiallisia käsittelyjä. Punoitusta hiusrajassa ihan vitusti!

Jos joku ei tiennyt, niin myyn ammatikseni tukkalakkaa. Hienommin sanottuna toimin aluemyyntipäällikkönä keskisessä Suomessa Tigin maahantuojalla. Kovaa myyntihommaa, mutta hauskaa tässä on se, että kun yhdistetään tukkalakanmyynti ja hyvässä kuosissa oleva tukka, niin kylillä aletaan puhua varmana tietona meikäläisen seksuaalisen suuntautumisen olevan vahvasti miehiin päin. Sitähän tietysti vaan vahvistaa se, että olen sählydumari ja mulla ei ole ollut tyttöystävää pariin vuoteen. Saletti homo siis se Liimatainen.

Luonnollisesti mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta kyllä mä ihan pesunkestävä hetero olen. Ja vielä umpisellainen. Puhutaanpa kylillä sitten mitä vaan :)

Mutta piti puhua änäristäkin eikä vain mun fledastani. Faktahan on se, että Vancouver voittaa Stanley Cupin ja kannua taidetaan nostella jo tänä yönä. Sami Salo pääsee Lordi Stanleyn lahjoittaman pokaalin kannatteluun mahdollisesti siis jo tänään Bostonissa ja se olisi miehelle erittäin suotavaa. Suurena TPS-fanina luonnollisesti olen seuraillut Salon otteita änärissä ja erittäin hienon pelimiehen rikkonaisen uran kruunu olisi tuon maailman tavoitelluimman lätkäsormuksen saaminen. Kovin monen miehen kiveksellä ei nimittäin ole omaa Twitter-sivua, mutta Salollapa on!

Ja muutaman tunnin päästä nähdään puhuuko Salon haupitsi tänään sulkutulta Bostonin luukulle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti