maanantai 14. marraskuuta 2011

Vastaus reklamaatioon.

Sain reklamaation liityen blogiini. Tai oikeastaan kyseessä oli toivomus siihen kuinka usein tänne tavaraa suollan. Erään lukijan kommentti menee sanatarkasti näin:

"oon nyt kolmesti käyny tän päivän aikana kattoon että onko tullu lisää luettavaa sun blogiin ja joka kerta oot tuottanu pettymyksen! :D voisitko hei kiristää tuota kirjoitustahtias pikkasen :))"

No vittu en voi! :) Mä tiedän, että kaikkien teidän pikkupervertikkojen mielestä olisi hirveän kivaa lukea jotain repäisevää mun "sattuu ja tapahtuu osastolta" ja hihitellä siellä kotinurkissa onnellisena mun toilailuille. Tai päästä suureen ääneen paheksumaan mun tekosia jos satutkin kuulumaan siihen ihanan autuasta ja hyvämoraalista elämää viettävään ryhmittymään. Niin just siihen, joka tykkää niin mielellään tuomita toisten elämäntapaa. Päivänvalossa olisikin mukavaa laittaa nuttura pikkasen liian kireälle ja päivitellä kuinka moraalittomia sinne blogiin kirjoitellaan, mutta sitten illan kähmyssä salassa kaikkien katseilta ottaa pari askelta waild saidille ja huohotella Liimiksen persepuheille.

Mulla on ihan liian kiire tuijotella perseitä  ja harrastaa haureutta kaikkien liikkuvien kanssa ettei tahdo aika riittää edes syömiseen eikä nukkumiseen. Miten tässä vielä ehtisi kirjoittelemaan blogiin? Täh? Niin ja sählyäkin pitäisi tuomaroida, joten tässä on nyt vähän kaikenlaista...

Se on vaan joskus niin saatanan vaikeeta olla pitkä, tumma, komea ja haluttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti