perjantai 1. heinäkuuta 2011

Loma loma loomaa...

Niin vaan taas joutui se armas aika eli loma. Jyskän komentopaikan mittari näyttää varjossa +26 celsiusta ja retonki meinaa liimautua torsoon niinkin fyysistä ponnistelua tehdessä kuin konetta näpytellessä. Joutunee lähteä tänään nauttimaan muutaman virkistävän juoman loman alkamisen kunniaksi. Luonnollisesti ihan vain huuhtelemaan tämän blogimerkinnän aiheuttamat karstat pois kurkusta!

Olen muuten kuullut, että jotkut kirjoitukseni ovat aiheuttaneet keskustelua lukijoiden joukossa. Juhannusta edeltänyt bloggaukseni kuulema oli liian roisia ja muistakin pläjäyksistä olen saanut palautetta. En voi kuulema kirjoittaa noin kuin olen kirjoittanut. Yhy yhy sanon minä! Totta vitussa voin kirjoittaa juurikin niin kuin ajatus virtaa sormieni läpi tälle ruudulle. Minä en hauku ketään mulkvistiksi niinkuin Amerikoissa eräs toimittaja erehtyi Obamaa nimittämään, tai loukkaa koko ihmiskuntaa esittämällä Mikkosten Karavaanari-laulua vaan pysyttelen aika tiukasti oman pienen maailmani ympärillä. Jos joku tuntee aiheet roisiksi ja pahoittavat mielensä, niin poista tämä saitti sieltä kirjanmerkeistäsi, sillä siellähän se varmasti on ;)

Ja jos joku nyt on pahoittanut mielensä siitä, että kerroin saaneeni pesää helluntaita edeltävänä perjantaina, niin olen kovasti pahoillani. Not...Olen muuten saanut senkin jälkeen.

Olen muuten suurella mielenkiinnolla odottanut milloin joku kommentoi tänne blogiini näitä kirjoituksia. Vielä kukaan ei ole niin tehnyt, mutta kunnianhimoisena bloggarina (vai sanotaanko se blogisti?) luonnollisesti haluaisin massoittain kommentteja ja alankin niitä nyt naaraamaan.

Julistan täten kilpailun ensimmäisestä julkisesta kommentista koskien tätä uusinta blogitekstistäni. Kommentti voi olla tehty omalla nimellä tai aliaksella ja palkintona on luonnollisesti edustamani yrityksen tukkatuotteita. Vapaavalintaisesti joko naisille tai miehille suunnattu tuote siis irtoaa ensimmäisestä julkisesta kommentista.

Blogini tulevaisuudesta vielä sen verran, että ajattelin alkaa testaamaan kaikkia mielenkiintoisia tuotteita ja vimpaimia ja antaa niistä oma arvioni täällä blogissa. Mitään linjaa tai tiettyä johdonmukaisuutta tulevissa testituotteissa ei tule olemaan, mutta ne on sellasia juttuja mistä mä itse olen kiinnostunut.

Mutta nyt lähden lomalle! Missäs ne kaikki kesäkissat kehrää...

3 kommenttia:

  1. Haluaisin, että blogissa testattaisiin matkakaiutinta sen omimmassa ympäristössä, eli matkalla.

    T: UP

    VastaaPoista
  2. Sieltähän se onnellinen voittaja löytyi! UP tulee saamaan Tigin B for Men sarjasta jo legendaariseksi muodostuneen Matte Separation Wax purnukan! On se helppoa olla Unelmien Poikamies :)

    VastaaPoista
  3. Miikka, aina voi kirjottaa just niinku kirjottaa. Elä jarruta turhaan, jarruttelijoita tästä maailmasta löytyy ihan tarpeeksi paljon.

    Ja hei, voisit vertailla ja testata pöytätuulettimia ja ilmalämpöpumppuja, kun sellaselle ois just nyt tarvetta.

    -Kinkke

    VastaaPoista